torstai 21. helmikuuta 2013

Hei Sinä!


Oletko kyllästynyt lukemaan tuotearvosteluja kauneustuotteista joihin sinulla ei ole varaa? Vastustako eläinkokeita? Pelkäätkö kemikaaleja? Oletko muuten vaan vähän haksahtanut? No olitpa tai et niin minä ainakin olen! Netti on pullollaan kaikenlaisia tee-se-itse-ohjeita luonnonmukaiseen kosmetiikkaan hiusnaamioista karvanpoistonkautta jalkakylpyihin ja minä aion kahlata niiden läpi toimien koekaniinia. Tavoitteena on löytää ne ohjeet jotka oikeasti toimivat ja raportoida onnistumisista ja epäonnistumisista, kuvien ja ohjeiden kera tietenkin. En ole kaudenhoidon asiantuntija enkä tiedä oikeasti mistään mitään vaan tästä alkaa matkani luonnonkauniiksi!

Miksi?
Koska minulla on liikaa aikaa (ja liian vähän rahaa tai halua tuhlata sitä turhuuksiin).
Koska netistä löytyvät ohjeet ovat suurimmaksi osaksi englanniksi emmekä me kaikki osaa englantia ja koska näitä ohjeita löytyy niin paljon että pää menee pyörälle kun ei tiedä mitä kokeilla.
Koska vastustan eläinkokeita., ja eläinkokeetonta kosmetiikkaa on edelleen markkinoilla liian vähän ja miksi tuhlata rahojaan kalliisiin voiteisiin ja vahoihin kun niitä löytyy keittiön kaapista? Ne muutamat reseptit joita olen ehtinyt kokeilla ovat toimineet paremmin kuin kaupasta ostetut. Esim. itse tehty sokerivaha on tuhat kertaa parempi karvanpoistoon kuin kaupasta ostettu kuumavaha. Ainakin minun kokemusteni perusteella, saatte toki olla eri mieltä kunhan ensin olette kokeilleet! (Kirjoitan sokerivahasta heti kun saan kuvia avuksi!)

Kuka olen?
Olen 24-vuotias entinen hippityttö joka asuu nykyään Dubaissa kauniiden ihmisten ja hillittömän kauneushössötyksen keskellä ja ikävöi teinivuosien telttaretkiä ja hippiaikoja. Pelkään kadottavani itseni täällä kokonaan joten on aika muistuttaa itseäni siitä mikä minulle on tärkeää. Nykyään värjään tukkani ja käytän meikkiä (tai ainakin yritän, en sitä vieläkään hallitse) mutta kasvissyönnistä en ole luopunut enkä luovu! (Okei myönnän, syön silloin tällöin sushia sosiaalisen painostuksen alla! (ja se on vaan niin hyvää!))

Ketä kiinnostaa?
Ehkä ei ketään, ehkä muutamia, ehkä sinua jos olet lukenut näin pitkälle. Kaikenlaiset ehdotukset ja ajatukset ovat enemmän kuin tervetulleita. Kiitos :)

- Koekaniininne

3 kommenttia:

  1. Uskon että tästä tulee hyvä blogi!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mulla on jo kauheasti ideoita työn alla, pysy kuulolla! :)

      Poista
  2. Olen kanssa alkanut kiinnostua itse tehdystä kosmetiikasta ja kuuluun siihen ryhmään joka ei kamalan hyvin tuota englantia taida niin ulkomaalaiset blogit jäävät ymmärtämättä :(. Odotan mielenkiinnolla kokeilujasi ja reseptejä jotta pääsen kanssa kokeilemaan. Kiitos blogistasi :) tulen seuraamaan kun nyt tämän kerran löysin :)

    VastaaPoista